tisdag 5 oktober 2010

Smells like the 90's

Så där ja! Nitton år efter att det ursprungligen släpptes så har jag nu äntligen införskaffat fjärde utgåvan av Drakar och Demoner. Det var banne mig på tiden!


Nu ska jag kolla ifall den här tv-serien som jag har hört så mycket gott om (Arkiv X? Var det så den hette?) verkligen är något att ha. Passar även på att smaka på den här kolsyrade drycken som jag hittade i affären tidigare idag. Coca-Cola står det visst på etiketten.

/sarcasm

Allvarligt talat så är det kul att äga böckerna själv för en gång skull och det här är bara början. Jag har en liten lista med boxar och handböcker som jag håller ögonen öppna efter, främst till Drakar och Demoner men även när det gäller Kult och Mutant Chronicles. Det finns lite allt möjligt på Tradera och det gäller bara att ha lite is i magen så kan man göra riktigt bra fynd.

Såå... Fritagningen inom kort?

Inga kommentarer: